Monday 6 June 2011

Keje keje keje

Dah 2 hari aku jadi nurse kat rumah sbb en somi tak sihat. Kesian dia mudah2an sebelum aku fly off Khamis ni dia dah sihat. En somi tak dapat ikut sbb tak dapat cuti. Nak buat camner kannn~~
Hari ni aku kena siapkan keje yg melambak kat ofis ni .......hihihi tak byk mana pun sbb dah settlekan awal2 lagik.
Rasa tak sabar nak berholiday dan jumpa ngan GHMB di seberang laut china selatan.

Boss datang esuk dari KL tolong tgk ofis sempena aku bercuti.... hahahaha tak per la kan Boss.

Note utk Boss : Anyway thank you yer Boss approvekan cuti saya

5 comments:

Ibu Darwisy said...

insyaALLAH lau xde ape2 kite ketemu ye kak..muahhh

Hana Mariah said...

Insyaallah smoga Allah permudahkan buat kita semua...

Hana Mariah said...

<3<3<3 so much sista, and thanks for your support dlm buat blog ni.

Anonymous said...

Bestnya...jangan lupa bwk buah tangan nun jauh dari sana yaa...

risa said...

kak hana yg manis ni ye:)